NYT Levering til hele DK - tirsdag, onsdag, torsdag & fredag - bestil dagen før inden kl. 09.00

velkommen til gaardmesters kundeservice

Vi stræber efter at levere den absolut bedste service til dig. Vores virksomhed er en lille, familiedrevet enhed med dagligdagen varetaget af fem medarbejdere. Sammen tager vi os af alt lige fra indkøb, pakning, udvikling og kvalitetssikring til markedsføring, kundeservice og alt derimellem.

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål, vi modtager. Hvis du har et spørgsmål eller et problem, anbefaler vi, at du starter med at kigge i denne sektion med ofte stillede spørgsmål.

Spørgsmål angående kundelogin

Via menuen logger du ind via den lille mand ved kurven. Når du er logget ind, kan du blandt andet se din ordrehistorik og ændre din leveringsadresse.

Mister du din adgangskode, skal du via menuen trykke på den lille mand ved kurven. Her kan du nulstille din adgangskode under login.

Spørgsmål angående BEHANDLING AF FØDEVARER

Under hvert produkt på vores hjemmeside kan du se hvordan du opbevarer dine fødevare. Derudover står det også på selve produktet når du modtager det.

Gaardmester anbefaler altid at tø fisk og skaldyr op i køleskabet natten over (10-12 timer). Det bevare den bedste konsistens og smag. Gør det gerne i en skål. Tø aldrig kød/fisk op ved stuetemperatur eller ved at putte i vandbad, det forringer både konsistens og smag. Paneret kuller skal IKKE tøes op inden brug!

Gaardmester anbefaler altid at tø kød op i køleskabet natten over (10-12 timer). Det bevarer den bedste konsistens og smag. Gør det gerne i en skål, så overskydende vand løber fra. Tø aldrig kød/fisk op ved stuetemperatur eller ved at putte i vandbad, det forringer både konsistens og smag. Fortilberedt kød, fx. confiteret and, kan laves direkte fra frost, men det bedste resultat kommer af en langsom og kølig optøning. 

Spørgsmål angående ordre

Du finder hele vores udvalg via menuen øverst på siden. Vælg alle de varer du ønsker at købe og ‘læg dem i kurven’ undervejs. Herefter kan du via linket i menuen ‘Se min kurv’ gå videre i købsprocessen. Kontrollér venligst at du har lagt alle de ønskede varer i kurven og at antallet stemmeroverens med det du ønsker at købe. Når du har udfyldt dine oplysninger og indtastet betalingsoplysninger, modtager du en kvittering på mail. Du har nu bestilt dine varer hos Gaardmester og kan trygt vente på at få dem leveret.

Gennem menuen kan du logge ind ved at klikke på den lille mand ved siden af indkøbskurven. Når du er logget ind, kan du finde alle dine ordrer, der er oprettet under dit login, under menupunktet ‘Ordre’ (placeret i venstre side på computeren). Du har altid mulighed for at tilføje mere til din ordre ved at oprette en ny ordre og angive de ekstra varer, du ønsker at bestille. Ved check-ud siden skal du vælge ‘Tillægsordre’ og angive dit ordre-id i bemærkningsfeltet. Desværre er det ikke muligt at slette varer fra din ordre, men hvis du har ændringer, som vi skal bistå dig med, anbefales det at kontakte os så hurtigt som muligt. Vi vil gerne gøre opmærksom på, at i højsæsoner kan det være udfordrende for os at håndtere de mange ændringer og hensyn, så vi opfordrer til at dobbelttjekke din ordre, inden du bekræfter den. Tak.

Du har altid mulighed for at tilføje mere til din ordre ved at oprette en ny ordre og angive de ekstra varer, du ønsker at bestille. På check-ud siden skal du vælge ‘Tillægsordre’ og angive dit ordre-id i bemærkningsfeltet. Desværre er det ikke muligt at slette varer fra din ordre, men hvis du har ændringer, som vi skal bistå dig med, anbefales det at kontakte os så hurtigt som muligt. Vi vil gerne gøre opmærksom på, at i højsæsoner kan det være udfordrende for os at håndtere de mange ændringer og hensyn, så vi opfordrer til at dobbelttjekke din ordre, inden du bekræfter den. Tak.

Du har altid mulighed for at tilføje mere til din ordre ved at oprette en ny ordre og angive de ekstra varer, du ønsker at bestille. Ved check-ud siden skal du vælge ‘Tillægsordre’ og angive dit ordre-id i bemærkningsfeltet. Desværre er det ikke muligt at slette varer fra din ordre, men hvis du har ændringer, som vi skal bistå dig med, anbefales det at kontakte os så hurtigt som muligt. Vi vil gerne gøre opmærksom på, at i højsæsoner kan det være udfordrende for os at håndtere de mange ændringer og hensyn, så vi opfordrer til at dobbelttjekke din ordre, inden du bekræfter den. Tak.

Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen når du har afgivet din ordre. Kontakt os hurtigst muligt hvis du ønsker at ændre leveringsdatoen.

Spørgsmål angående levering

0 – 499 kr. = 150,-

500 – 999 kr. = 69,-

1000 – 1999 kr. = 49,-

Over 2000 kr. = GRATIS

+ Fast emballagetillæg på alle ordre

Levering sker med X-pressen – Ordren leveres med tøris og kommer derfor frossen i flamingokasse. Levering sker mellem 07-18 på leveringsdagen. Har du ikke modtaget din ordre senest kl. 18.00 bedes du kontakte os eller x-pressen, så vi kan lokalisere din ordre.

Din ordre leveres med tøris og kommer frossen i flamingokasse. Tørvarer leveres i papkasse med træuld. Tøris fordamper løbende, så det er ikke sikkert, at der er tøris i kassen når den leveres, men dine produkter er stadig frossen. Flamingokassen kan returneres til x-pressen, stil den frem til næste levering.

Hvis du har et forudbestilt produkt i din kurv, sendes ordren samlet – og kun på forudbestillingsdatoen, valgt i forsendelsesfeltet.

Levering sker med X-pressen – Ordren leveres med tøris og kommer derfor frossen i flamingokasse. Levering sker mellem 07-18 på leveringsdagen. Har du ikke modtaget din ordre senest kl. 18.00 bedes du kontakte os eller x-pressen, så vi kan lokalisere din ordre.

Det sker heldigvis utrolig sjældent, men skulle du være så uheldig ikke have modtaget din levering på leveringsdagen, så skal du gøre følgende: Levering sker med X-pressen – Ordren leveres med tøris og kommer derfor frossen i flamingokasse. Levering sker mellem 07-18 på leveringsdagen. Har du ikke modtaget din ordre senest kl. 18.00 bedes du kontakte os eller x-pressen, så vi kan lokalisere din ordre.

Opdager du at der mangler noget i din levering, må du meget gerne kontakte os via mail på kundeservice@gaardmester.dk. Notér venligst ordre-ID og hvad du mangler at modtage, så kan vi hurtigere hjælpe dig.

Hvis du, imod alle forventninger, modtager en vare, der ikke lever op til vores høje kvalitetsstandarder, bedes du straks kontakte vores kundeservice. Vi ønsker at høre om din oplevelse, og du kan nå os via e-mail på kundeservice@gaardmester.dk. Når du sender en e-mail, ville vi sætte pris på at modtage billeddokumentation, samt en udførlig beskrivelse af hvorfor varen ikke lever op til dine forventninger. Dette vil hjælpe os med yderligere feedback og sikring af kvaliteten i fremtiden.

Skulle du mod al forventning, modtage varer, der er gået i stykker ved modtagelse, vil vi meget gerne høre fra dig hurtigst muligt, så vi kan finde en løsning. Sender os en mail på kundeservice@gaardmester.dk og vedlæg et billede af uheldet. Så kan vi bedst hjælpe dig og fremtidige kunder.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Vi står klar til at hjælpe dig. Hvis du har spørgsmål, er den mest effektive måde at kontakte os på via e-mail. Send os en mail på kundeservice@gaardmester.dk, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer, ofte hurtigere. Bemærk at vi ikke arbejder i weekenden og derfor kan du ikke forvente svar på weekender og helligdage.  Du er også velkommen til at benytte nedenstående kontaktformular.

Åbningstider for telefonisk kontakt: tirsdag, onsdag og fredag fra kl. 09:30 til 13:00.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din levering på leveringsdagen, er du altid velkommen til at ringe.

Ring til os

93858579

Scroll to Top