HANDELSBETINGELSER

 

1. GENERELLE OPLYSNINGER

 

Gaardmester IVS

H. V. Kaalunds vej 10

8000 Aarhus C

+45 61654702

info@gaardmester.dk

CVR: 36551224

 

2. BETALING

 

På gaardmester.dk kan du bruge følgende betalingskort: visa, visa/dankort, Mastercard, Forbrugsforeningen

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne er afsendt. Indtil da er pengene reserveret.

Du vil få en e-mail som fortæller at købet er afsluttet når pengene bliver hævet på din konto.

Alle beløb som er opgivet på www.gaardmester.dk er i DKK og inkl. moms.

Vi anvender den højeste sikkerhed inden for betalingsløsninger ved brug af SSL (Secure Stocket Layer). Så længe du browser (kigger) på siden, er der ingen kryptering, men når du indtaster dine betalingsoplysninger (navn, adresse, kreditkortnr.) går du ind i et sikret område.

 

3. BESTILLING

 

Ved bestilling skal navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse oplyses, leveringsform skal vælges og handelsbetingelser skal accepteres før betalingen kan gennemføres.

Det er muligt at notere bemærkning til ordren, f.eks. leveringssted eller ønske til leveringsdato.

 

4. HENT-SELV

 


Det er muligt at afhente din ordre selv og derved spare fragtgebyret. Dette vælges ved check-ud. Afhentning af varer skal ske på H. V. Kaalunds Vej 10, 8000 Aarhus C, torsdage mellem kl. 16-19 eller efter nærmere aftale som kan indgås ved at kontakte os på e-mail eller telefon.

 

5. PAKNING

 

Vi pakker dine varer i flamingokasser og tilsætter tøris, så varerne kan holde sig frosne indtil kl. 19.00 på leveringsdagen. Tøris skal håndteres med handsker, for at undgå frostskader, da det er -75. Flamingokassen er din ejendom efter levering og skal ikke returneres.

 

6. LEVERING

 

Xpressen A/S står for distribution af alle vores pakker.

Pakkerne bliver leveret til din hoveddør én gang om ugen. Det sker fredage i tidsrummet kl. 08.00 og 18.00, med mindre andet bliver oplyst ved bestilling. I enkelte tilfælde (ved kø, uheld eller andet) kan pakker blive leveret senere end kl. 18.00.

Sidste frist for bestilling af varer er dagen inden levering kl. 11.00.

Dine varer bliver leveret som flexlevering, hvilket betyder at fragtmanden stiller dine varer foran din hoveddør, såfremt du ikke er hjemme ved levering.

Hvis du har særlige ønsker til leveringssted (f.eks. carport, kælderskakt, udhus, skur eller nabo) noteres dette under punktet ’bemærkning til ordre’ ved check-ud.

Der er levering til alle bro-faste øer i Danmark. Bor du på en ikke bro-fast ø og ønsker levering så kontakt os, og vi vil undersøge om det er muligt.

Leveringsgebyret er på 79 kr. uanset mængde.

Ved levering overgår ansvaret for varerne til Jer.

 

7. AFBESTILLING/ FORTRYDELSESRET

 

Afbestilling af ordre kan foretages på e-mail til  info@gaardmester.dk

Afbestilling skal foretages minimum 2 dage før leveringsdagen.

Da gaardmester.dk kun forhandler fødevare kan du ifølge forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1 ikke fortryde køb af allerede leverede varer.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varer.

 

8. REKLAMATION

 

Skulle du oplever fejl eller mangler af de varer du har modtaget hører vi meget gerne fra dig. Vi kan kontaktes på info@gaardmester.dk eller på tlf. 61654702.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter du modtager varerne. Det gælder både i relation til modtagelsen af pakken og til indholdet af pakken. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service.

Som udgangspunkt vil du få et afslag i prisen, hvis en vare eller dele af leveringen ikke lever op til forventningen.

Varer der leveres senere end kl. 18 og som måtte have lidt skade af den forlængede transporttid erstattes naturligvis.

 

9. BEKRÆFTELSE

 

Når du har foretaget en bestilling sender vi dig umiddelbart efter en ordrebekræftelse via e-mail.

Denne bekræftelse indeholder de oplysninger du har skrevet ind ved bestilling, samt de varer du har bestilt. Er der rettelser til din ordre bedes du kontakte os på info@gaardmester.dk

 

10. PERSONDATAPOLITIK

 

Når du handler hos gaardmester.dk har vi brug for følgende oplysninger

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail
  • Betalingskort

Registrering af disse oplysninger anvendes udelukkende til at levere dine bestillinger. Dine oplysninger bliver opbevaret i op til to år efter levering af bestilte varer. Dette sker udelukkende i tilfælde af indsigelser.

Betalingskortoplysninger opbevares krypteret ved PCI DSS compliance standard. Gaardmester.dk har ikke direkte adgang til disse, da de opbevares sikkert af vores betalingspartnere.

Alle oplysninger opbevares udelukkende for at give dig den bedste service. De vil aldrig blive solgt eller videregivet til tredjemand uden dit samtykke.

Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, registrerer vi kun de oplysninger du indtaster

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 1. august 2018